Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripción
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Badalona un/a administratiu/va. L’empresa es dedica al sector de la jardineria. A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
* Control i registre horari.
* Arxiu de documentació varia.
* Seguiment de treballs / imputació de materials i costos.
* Tasques de facturació i comptabilitat.
* Registre de dades per elaborar gràfiques.
* Seguiment del correu electrònic.
* Presentació a concursos públics (licitacions).
* Seguiment de l'ISO (conjuntament amb direcció).
* Renovació de dades (RELI / Classificació empresarial).
Requisits
* CFGS o equivalent sector administratiu.
* Experiència prèvia d'almenys 2 anys.
* Domini avançat del català.
* Domini de Microsoft Office.
* Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
S'ofereix
* Contractació indefinida.
* Salari brut anual: 21.000€.
* Jornada completa (40h). Horari: Dilluns a divendres de 08:00 a 13:00 i de 14:00 a 17:00h.
“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo i Economia Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.”
#J-18808-Ljbffr