Tens experiència treballant en un departament d'atenció al client? Tens coneixements o experiència en logística? Aquesta vacant t'interessarà! Des d'Adecco estem cercant un perfil d'Atenció al Client (Customer Service) per a una important empresa del sector logístic ubicada a les rodalies d'Olot. La persona seleccionada serà responsable de gestionar i supervisar el flux diari dels nostres transports, atenent incidències i mantenint una comunicació fluida amb clients, proveïdors i conductors, garantint sempre l'eficiència i la satisfacció del client. Funcions principals:-Control i resolució d'incidències relacionades amb el transport (retards, errors, etc.)-Gestió amb clients, proveïdors i conductors per coordinar tots els enviaments.-Gestió del calendari i horari de càrregues i descàrregues, reprogramant segons necessitats.-Tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
RequisitosRequisits:-Indispensable bon nivell d'anglès i/o francès (B2). Valorables altres idiomes com alemany i/o italià.-Molt valorable experiència prèvia en logística o llocs de treball similars.-Domini dofimàtica (Microsoft Office i correu electrònic).-Habilitats comunicatives i capacitat per gestionar incidències sota pressió.
Responsabilidades
Beneficis:-Contracte estable directament a través de l'empresa.-Jornada laboral de dilluns a divendres amb horari flexible (entrada entre les 8-9h i sortida entre les 17-18h).-Salari competitiu en funció d'experiència i perfil