(I846) - Direcció Administrativa (MGMT 2024-05)
Director Administratiu (Ref: MGMT 2024-05)
L'ICIQ és una de les principals institucions líders mundials reconegudes internacionalment en el camp de la química compromesa amb la resolució dels grans reptes socials i econòmics mitjançant la realització d'investigacions d'alta qualitat en tres àrees principals: Catàlisi Sostenible, Energies Renovables i Salut. L'institut també té com a objectiu formar la futura generació de científics oferint programes educatius d'alta qualitat a estudiants de màster, doctorat i investigadors postdoctorals (tots els detalls sobre iciq.org ).
Responsabilitats:
1. Exercir l’alta direcció de les activitats empresarials de la Fundació sota la dependència orgànica directa del Director i del Patronat.
2. Lideratge de la comunitat ICIQ.
3. Gestió econòmica, comptable i pressupostària, junt amb la persona responsable del departament financer.
4. Organització administrativa de l’Institut.
5. Gestió dels recursos humans de la Fundació i les relacions laborals.
6. Detecció de les necessitats derivades de l’activitat dels Grups de Recerca de l’Institut i de la resta d’àrees i unitats des del punt de vista econòmic i administratiu.
7. Establiment de relacions clau amb els grups d'interès (centres de recerca, empreses, centres tecnològics i universitats, etc.).
8. Desenvolupar i consolidar xarxes i aliances estratègiques i maximitzar les col·laboracions entre ICIQ i institucions de recerca rellevants a nivell local, nacional i internacional.
9. Capitalitzar els punts forts institucionals dels socis dins de les xarxes iCERCA, BIST i SOMMA.
10. Treballar amb l’Equip de Gestió i l’Equip de Suport a la Recerca per assegurar l’eficiència operacional i la gestió financera adequada de totes les activitats que es desenvolupin a l’institut.
11. Garantir els més alts estàndards d’integritat, transparència i compliment dels requisits legislatius i reguladors relatius a la Funció Pública que regula els centres de recerca a Catalunya.
12. Continuïtat amb el compromís social del centre des de tres vessants: com a actor que vol contribuir en la seva recerca per fer un món més sostenible i donar suport a les iniciatives de recerca i empresarials del territori; com a institució que forma al personal investigador que continuarà i liderarà aquesta investigació en el futur; i com a agent que vol educar i donar a conèixer la investigació de l’ICIQ entre la ciutadania, especialment entre la joventut.
13. Servir de portaveu de l’ICIQ davant d’actors clau, inclosos els mitjans de comunicació i col·laboradors de la participació pública i privada.
14. Qualsevol altra funció que pugui aprovar el Director i el Patronat.
Requisits Mínims:
1. Titulació acadèmica de Doctor/a en química.
2. Coneixement oral i escrit de la llengua catalana: Nivell C.
3. Coneixement oral i escrit de la llengua anglesa nivell avançat.
4. Coneixement oral i escrit de la llengua castellana nivell avançat.
5. Ser nacional de qualsevol dels Estats membres de la Unió Europea o dels estats als que, en virtut de tractats Internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, és d’aplicació la lliure circulació de treballadors.
6. Coneixement del sistema de recerca català, espanyol i europeu.
7. Experiència professional prèvia en el sistema català de recerca.
8. Tenir la capacitat pel desenvolupament de les funcions del lloc de treball.
9. Experiència demostrable d’almenys 1 any en establir associacions estratègiques i en gestió de persones de l’àmbit de la recerca.
10. Experiència demostrable d’almenys 1 any liderant estratègies comunicatives i de divulgació científica al públic en general i a personal de recerca en particular.
11. Mínim 10 anys d’experiència en una institució de recerca.
12. Disseny responsable d’iniciatives que hagin contribuït a la comprensió, implicació i millora de personal investigador.
13. Experiència demostrable en el suport de personal investigador en el seu desenvolupament educatiu i professional.
Condicions:
1. Contracte permanent de treball a jornada completa.
2. Retribució d'acord amb la qualificació/experiència de la persona.
3. Salari fraccionat en dotze mensualitats.
4. Incorporació: Immediata.
Procés de Selecció:
1. Preselecció: El procés de preselecció es basarà en la qualificació i l'expertesa reflectides en el currículum dels candidats.
2. Entrevista: Els candidats preseleccionats seran entrevistats pel responsable de contractació del lloc i el Comitè de Selecció designat.
3. Carta d'oferta: Un cop seleccionat el candidat seleccionat, la Unitat de Persones ampliarà una Oferta de Treball, especificant el dia d'inici, el salari i les condicions generals del lloc de treball.
#J-18808-Ljbffr