Cerquem professional amb experiència en gestió administrativa per a treballar a la Residència de Gent Gran de Santa Coloma de Farners.
La persona seleccionada s'ocuparà de realitzar tasques com:
* Atenció telefònica i realització de trucades externes.
* Atenció presencial a visites: famílies, proveïdors, etc. Control d'entrades al centre.
* Recepció de correspondència i distribució de la mateixa.
* Suport de comandes: entrada de comandes, enviament d'incidències i gestió d'albarans.
* Tasques d'arxiu i ordre.
* Gestió de les visites dels professionals externs.
Es cerquen professionals amb estil de comunicació proper, amb empatia i assertivitat.
Què oferim?
Jornada: 40 hores setmanals
Horari: De dilluns a divendres de 8h - 15:30h i un cap de setmana al mes
Contracte: Fixe
Salari: A concretar
Disponibilitat: Immediata
Experiència: Demostrable
Informàtica: Bon nivell de les eines ofimàtiques.
Idiomes: Domini del català i el castellà.
Residència: Santa Coloma de Farners o rodalies.
Altres:
- Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
- Carnet de conduir B i cotxe propi.
T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae, clica el botó de la part dreta de la pantalla "Inscriu-te manualment".
#J-18808-Ljbffr