Socrates Educa International School és una iniciativa de la Socrates Educa International Fundation, entitat sense ànim de lucre. Es tracta d'una Fundació privada amb vocació de servei públic que te com a objectiu contribuir a millorar la qualitat de l'educació.
És un projecte educatiu innovador, al servei dels estudiants, destinat a adequar el model pedagògic a les noves realitats en canvi constant. Un dels trets diferencials de Sòcrates Educa International School és el fet d’haver desenvolupat un model pedagògic propi, anomenat Sòcrates Educa. Un dels objectius fonamentals d’aquest model és la promoció de l’excel-lència en els quatre àmbits constitutius de la persona: el saber, el saber fer, el ser i el conviure.
També ho són fomentar el pensament obert i independent, la creativitat, la capacitat d’iniciativa i la cultura de l’esforç juntament amb la pràctica esportiva, artística i musical. Sòcrates Educa situa l’alumne en el centre de l’activitat docent i és una sòlida base sobre la qual construir el nostre model d’escola plural, coeducadora i plurilingüe, i dur a terme la nostra tasca educativa: preparar els alumnes per al repte de viure, treballar i exercir la ciutadania de manera responsable en la societat actual i futura.
Sòcrates Educa International School ofereix totes les etapes formatives de l’alumne, una formació integral des de P1 fins a Batxillerat nacional i internacional.
Suport i Atenció al Client - SecretariaDescripció/tasques:
* Gestionar la secretaria de l’escola; atendre telefònicament i presencialment als usuaris.
* Atenció al client intern i extern. Actuar com a primer punt de contacte per visitants, pares i alumnes tant en persona com telefònicament. S’espera un tracte cordial, professional, visió internacional i multicultural.
* Assegurar que els missatges arribin als usuaris en qüestió a temps, gestionant les incidències i consultes diàries relacionades amb el funcionament de l’escola i operativa de serveis.
* Suport en la gestió i contractació dels serveis de l’escola (transport escolar, menjador, activitats extraescolars).
* Suport en la comunicació interna i externa (redacció, traducció i enviament de comunicats).
* Control i registre de sortides i entrades dels alumnes, i famílies i personal, de l’escola durant el període dels migdies, donant suport a l’equip responsable del menjador: control assistència, absència, permisos especials.
* Control dels objectes perduts i assegurar-se que arriben als estudiants.
* Suport al departament de compres i recepció de material.
* Control correspondència.
* Suport en l’atenció directa a l’alumnat, tenint cura del seu benestar, establint enllaç i contacte amb els pares si és necessari.
* Vetllar pel compliment del codi de conducta i procediments interns d’actuació.
* Suport administratiu en diferents tasques.
* Suport en la organització dels diferents esdeveniments escolars.
Requeriments:
* CFGS en administració, secretariat o similar.
* Domini de català, castellà i anglès parlat i escrit. Es valorarà positivament el domini de més idiomes i el perfil internacional i/o nadiu anglès.
* Excel-lent domini d’eines informàtiques (Ofimàtica, bases de dades, internet).
* Disponibilitat d’incorporació immediata.
* Residència província de Tarragona.
* Experiència en l’àmbit de gestió en centres educatius o similar i entorn internacional.
Ofereix:
* Mitja jornada.
* Contracte durant curs escolar.
* Entorn internacional, possibilitat d'aprenentatge de llengües.
Observacions:
Es demana que sigui una persona organitzada, pro activa, responsable, amb voluntat de treballar en equip, amb habilitats comunicatives i amb excel-lent tracte als usuaris.
Tipo de puesto: Media jornada
Horas de medio tiempo: 20 por semana
Beneficios: Cursos de idiomas ofertados
Horario: De lunes a viernes
Educación: FP Grado Superior (Deseable)
Experiència: Administratiu: 3 anys (Deseable)
Idioma: Inglés (Deseable)
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo: https://www.kitempleo.es/empleo/146682168/rcp758-suport-atencio-client-secretaria-salou/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr