A Fedefarma tenim clar que lexit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part del nostre equip. Els nostres quasi 100 anys dexperiencia ens han ensenyat que el canvi es lunica constant. La nostra historia es un testimoni dadaptacio, excellencia i determinacio. Per aquest motiu, cerquem un/a Responsable de Compres per liderar i coordinar totes les activitats del departament de compres. Si tens una solida experiencia en la gestio de compres, capacitat per optimitzar costos i gestionar provedors en entorns regulats, busques un projecte que et permeti creixer professionalment mentre lideres amb excellencia, i vols fer un pas cap a una carrera professional plena doportunitats i creixement, continua llegint, perque aquesta oportunitat es feta a mida per a tu.
Ens coneixes?
Som una cooperativa creada per a farmaceutics des del 1928, gairebe centenaris, som una empresa de distribucio farmaceutica lider a Catalunya i present a Comunitat Valenciana, formada per diferents socis on oferim diversos serveis integrals del sector. Mes enlla de la distribucio farmaceutica, oferim altres serveis de valor afegit a les farmacies com Gestio i dinamitzacio, Formacio i Solucions Digitals.
Actualment ..
Cerquem un/a Responsable de Compres per unir se al nostre equip. En aquest rol, formaras part duna organitzacio que senorgulleix del seu llegat i el seu compromis amb la qualitat en la distribucio farmaceutica. La teva tasca sera fonamental per a continuar brindant els serveis de primera classe els nostres clients.
Per tant, la teva missio sera:
Gestionar, planificar i coordinar totes les activitats del departament de compres, garantint el subministrament eficient de materials i productes per a la produccio i distribucio. Hauras de collaborar estretament amb els equips de produccio, qualitat i logistica per assegurar que els materials compleixin els estandards de qualitat i estiguin disponibles a temps. La teva tasca sera clau en l''optimitzacio de costos i la gestio de provedors en un entorn regulat.
Les teves funcions i responsabilitats estaran relacionades amb les seguents arees:
1.Gestio estrategica de provedors: Identificar, avaluar i negociar amb provedors nacionals i internacionals, mantenint relacions comercials a llarg termini i avaluant constantment el seu rendiment.
2.Planificacio de compres: Definir i gestionar els plans de compres segons les necessitats de produccio i les previsions de demanda, garantint la disponibilitat de materials sense generar excedents d''estoc.
3.Control d''inventaris: Supervisar els nivells d''inventari de materies primeres, productes intermedis i productes acabats, per assegurar que es compleixin els terminis de lliurament sense afectar la produ