Es precisa persona amb experiència en botiga per tasques de venta i cobrament, entre d´altres.
Responsabilitats:
* Assessorament al client i venda.
* Control d´stock.
* Recepcionar i reposar mercaderia.
* Mantenir la botiga neta i endreçada.
* Canvi d´exposicions.
* Organitzar les comandes.
Requisits:
* Experiència de 2 anys en botigues.
* Estudis primaris complets.
* Espanyol (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
* Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
* Competències: Es busca una persona responsable i organitzada, amb una gran capacitat comunicativa, amb iniciativa, flexible i polivalent (capaç de realitzar vàries funcions i no centrar-se només en una), que s´organitzi correctament les tasques a dur a terme. Ha de tenir una marcada orientació al client per donar un bon servei i un alt compromís amb els objectius de l´empresa.
* Disponibilitat de vehicle.
Condicions:
* Contracte laboral indefinit.
* Jornada completa.
* Salari mensual brut des de 1300 fins a 1500.
#J-18808-Ljbffr