Per important assessoria de la zona de la Garrotxa, amb un ampli recorregut en assessorament fiscal i labora, cerquem un/a Tècnic/a Laboral:
En dependència de la Responsable de lÀrea Laboral, les seves principals tasques seran, entre d´altres, les següents:
- Tramitació daltes, baixes i variacions, davant la Tresoreria General de la Seguretat Social.
- Gestió de les empreses client assignades.
- Confecció de les nòmines del personal de lempresa en model oficial.
- Assessorament, segons conveni col·lectiu, així com la realització i tramitació de contractes de treball i pròrrogues.
- Confecció dels certificats dempresa a efectes de prestacions de Seguretat Social i INEM.
- Regularització trimestral de la retenció de lIRPF dels treballadors (Model 111), així com realitzar els tancaments anuals (Model 190).
- Confecció del model TC1 de liquidació de vacances, així com portar les comunicacions d´accidents, incapacitats, etc. davant de mútues o l´INS.
- Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials en matèria de legislació laboral i Seguretat Social.
S´ofereix:
- Incorporació immediata en una empresa sòlida i amb perspectives de creixement.
- Contracte indefinit a jornada completa.
- Horari: de dilluns a dijous, amb entrada entre 8h i 9h i sortida a partir de les 17h. Divendres, de 8h a 15h.
-Retribució d´acord amb l´experiència, amb una part variable. Oferta de treball a la comarca Garrotxa
Es requereix:
- Persona amb facilitat per treballar en equip, empàtica, dinàmica i responsable.
- Capacitat dorganització i planificació, dots de comunicació amb el client.
- Bon nivell d´ofimàtica.
- Residència a La Garrotxa o comarques limítrofes.
Català: nivell avançat o expert.
Castellà: nivell avançat o expert.
Anglès: molt valorable.