Seleccionem, un/a educador/a per el Projecte de Medi Obert del Berguedà per realitzar diferents substitucions. La persona seleccionada s’haurà de desplaçar pels municipis de Berga, Gironella, Puig-Reig i Bagà/Guardiola, i s’ocuparà de:
* Atenció directe
- Acompanyament, orientació i seguiment dels joves
- Dinamització, elaboració i seguiment projectes/activitats grupals
- Servei d’intervenció i orientació de les drogodependències i intervenció en la reducció del consum.
- Participació en activitats d’oci nocturn (Festes Majors, diades...).
- Dinamització activitats puntuals
* Gestió i documentació
- Elaboració de la planificació de les activitats anuals i projectes de Medi Obert
- Elaboració, seguiment i avaluació dels Plans Educatius Individuals (PEIS).
- Preparació i organització de les rutes de prospecció
- Taula de registre d’indicadors quantitatius mensuals i trimestrals.
- Elaboració de la memòria anual.
* Coordinacions:
- Coordinacions internes: coordinadora SIS, Serveis Socials i Consell Comarcal.
- Coordinacions externes: Institut, Biblioteca, Aula d’adults, Poliesportiu, altres.
Pensem en un professional amb capacitat de coordinació i gestió de projectes i amb habilitats comunicatives i de resolució de conflictes.
S'ofereix:
Jornada: segons substitució.
És un servei itinerant, on la persona realitzarà atencions a les tardes a diferents municipis del Berguedà, i els divendres al matí realitzarà gestió. Valorable la disponibilitat i flexibilitat.
Horari: Dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 16 a 20h. Dimecres i divendres de 9:30h a 13:30h.
Contracte: temporal
Incorporació: Immediata
Salari: Segons conveni d’acció social
Formació: titulat universitari de l’àrea Ciències de l’Educació o Ciències Socials, preferentment diplomat/da o graduat/da en Educació Social.
Experiència: Aconsellable disposar de mínim 2 anys d’experiència prèvia en un lloc de treball similar
Perfil Competencial: Pensem en una persona de l'àrea social compromesa i orientada en la millora de la qualitat de vida de les persones. Amb facilitat per l'establiment de relacions i contactes socials amb altres persones. Disposar de bones habilitats socials i d'empatia vers els altres, així com, d'autoconeixement propi, imprescindibles per desenvolupar el lloc de treball.
Altres:
-Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
-Domini del Català i Castellà.
-Residència Berga o rodalies.
-es requereix carnet de conduir B i vehicle propi, per realitzar el desplaçament a les diferents poblacions de la comarca.
T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla "Inscriu-te manualment"