Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant Personal Administratiu - Ripollès
Funcions:
1. Quan els comercials estan de vacances, realització de trucades als seus clients.
2. Entrada de comandes dels clients al sistema.
3. Atendre trucades telefòniques que arribin al telèfon, des de clients nous, fins a inquietuds que puguin comunicar els nostres clients.
4. Gestió d'incidències que s'hagin generat en relació amb una comanda del nostre client (Notificar-li al client i comunicar-li quina serà la solució per a la resolució de la incidència).
5. Gestió de les comandes dels grups de proveïdors.
6. Seguiment dels acords comercials amb els proveïdors.
7. Gestió d'incidències de les mercaderies.
8. Sol·licitud d'informació per nous productes.
9. Estudis de mercat d'una certa categoria de productes.
10. Atenció telefònica en Català, Castellà i, preferiblement en Anglès.
11. Complir tasques administratives, que es definiran segons les necessitats del departament.
12. Tasques de telefonista com:
1. Atendre trucades entrants i derivar-les als departaments corresponents.
2. Proporcionar atenció professional i cordial als clients i proveïdors.
3. Suport administratiu en tasques diverses (A concretar).
Requisits:
Ofimàtica nivell usuari i Formació Professional o Cicle Formatiu de Grau Mig en Administració, Capacitat per organitzar i gestionar diferents tasques de forma eficient.
Condicions que ofereix l’empresa:
Perspectiva de la feina: Per ETT amb possibilitat de passar a empresa.
Certificats Professionals:
- Administratiu/iva comercial (ADGA30)
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
- FP II amb titulació Administratiu i Comercial
- Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració
Promoure la inclusió social i laboral de persones amb risc d’exclusió social, en especial a aquelles amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn de ...
#J-18808-Ljbffr