Operador Logístic Integral amb una forta presència a Europa i al Nord d'Àfrica, ubicat a la província de Girona, està buscant a un/a:
CUSTOMER SERVICE
Reportant el Director de Customer Service, aquesta persona gestionarà clients de tracte directe i incidències a les càrregues/descàrregues contribuint quantitativament i qualitativament a la millora de l'atenció al client.
Les funcions a desenvolupar són:
* Atenció al client.
* Creació de serveis dels clients gestionats directament.
* Gestionar incidències de lliuraments/càrregues diverses i fer-ne seguiment i comprovació.
* Elaboració de KPI'S de clients.
* Elaboració de Comunicats generals i massius a Clients.
* Enquesta de Qualitat a Client (anual o semestral)
S'ofereix:
* Oportunitat estable de llarg recorregut
* Possibilitat de creixement professional
* Horari de dilluns a divendres de 9 h a 18 h. Flexibilitat horària
* Salari competitiu, en funció de l'experiència de la persona
REQUISITOS MÍNIMOS
Busquem a una persona amb:
* Estudis o experiència aptes per al càrrec i/o específics en transport i logística.
* Imprescindible nocions d'anglès i francès.
* Experiència en el tracte amb el client.
* Persona resolutiva davant de situacions crítiques.
* Es valora experiència en el sector del transport internacional.
A Grupo Castilla garantim la igualtat d'oportunitats i no discriminació per motius de raça, gènere, orientació sexual, religió, discapacitat, edat, nacionalitat, o qualsevol altra característica protegida per la llei.