Descripció del Parc Taulí i de l’Àrea de Persones:
El Parc Taulí és un Hospital Universitari que té la missió d’oferir una atenció sanitària i social de qualitat, resolutiva, integral i que fomenta l’equitat i la satisfacció en un marc de sostenibilitat, integrant la docència, la recerca i la innovació. Som una entitat d’excel-lència i la nostra raó de ser és la prestació dels serveis sanitaris a la nostra població de referència, com a entitat pública eficient i generadora de valor per al territori.
L’área de Persones (Recursos Humans) és un àmbit consolidat al Consorci, amb participació estratègica en els òrgans de Direcció i una política corporativa que es basa i pivota en els valors,
la missió i la visió del Parc Taulí, i que atorga als seus propis professionals la competència de remoure els obstacles perquè la resta de professionals de l’organització assoleixin els objectius i drets que els hi són garantits, actuant com a facilitadors.
El departament assumeix, a més de la interlocució social, la creació, implantació, seguiment i millora de totes aquelles polítiques corporatives que apliquen a les àrees de Desenvolupament i Talent, Vinculació i Relació laboral, Pressupost de personal, i Suport a la gestió de persones, com poden ser: La gestió dels processos de selecció i incorporació de talent; gestió de les competències professionals; descripció i filiació de llocs de treball; política retributiva i sistemes de compensació, cultura organitzativa i benestar (polítiques d’igualtat i gestió de conflictes); contractació, cobertures, nòmines i gestió de les condicions laborals; prevenció de riscos; control pressupostari de les despeses de personal i, addicionalment, també incorpora la responsabilitat del control intern i de la visió amb perspectiva global i projectiva dels Recursos Humans, amb una clara vocació d’avançar-se a les necessitats del futur.
Funcions de la posició:
La posició s’emmarca dins de l’àrea Pressupost i plantilla. La missió d’aquesta figura és la de fer càlculs pressupostaris així com ocupar-se del tractament i explotació de tot tipus d’informació pròpia de l’àrea de persones. Càlculs de plantilla equivalent a temps complert, anàlisi de costos i elaboració d’informes.
Les tasques principals del lloc de feina són:
1. Realitzar els càlculs pressupostaris (capítol 1 Despeses de Personal)
2. Tractament de la informació de nòmina
3. Tancaments de despesa anuals i documentació per auditoria
4. Actualització de la informació del mòdul de SAP/OM
5. Elaboració d’informes oficials i d’ús intern a partir de l’explotació de les dades pròpies de recursos humans (de plantilla, d’absentisme, de despesa, etc)
6. Participació en l’elaboració i millores d’indicadors implementats en Power BI
Requisits:
1. Titulació oficial universitària (diplomatura, llicenciatura o grau) en economia, empresa, estadística o similar.
2. Coneixements d’excel a nivell avançat (el compliment d’aquest requisit ha de quedar reflectit al curriculum presentat i serà comprovat mitjançant un exercici pràctic).
Es valorarà:
1. Coneixements en SAP.
2. Coneixements de programes de Business Intelligence, valorant-se especialment l’experiència en treballs en Power BI.
S’ofereix:
1. Incorporació immediata i amb vinculació estable a l’equip de treball de l’Àrea de Persones del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
2. Condicions: Jornada completa de 37,25 hores setmanals, en un marc horari entre les 7 i les 17h, amb flexibilitat horària.
3. Possibilitat de treball a distància parcial (a convenir).
4. Rang salarial: 29.062,60€ amb evolució econòmica per carrera professional.
5. Àmplia oferta de formació continuada.
6. Condicions laborals establertes en el III Conveni SISCAT.
7. La persona seleccionada es vincularà mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret sigui possible, sense que perdi la condició d'interí/ina abans de la resolució del procés públic de convocatòria de la plaça que s’efectuarà, de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral.
Procés de selecció:
1. 1a fase selectiva: Valoració curricular (valoració de requisits i mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat de “requisits” i “es valorarà”).
2. 2a fase selectiva: Entrevista personal.
3. Exercici pràctic d’Excel.
Informació, inscripció, documentació i termini:
Les persones interessades podran fer la seva inscripció on caldrà adjuntar:
1. Currículum en format PDF.
2. Carta de presentació i motivació per al lloc de treball.
3. Titulació necessària pel lloc de treball.
4. Formació complementària relacionada amb el lloc de treball.
#J-18808-Ljbffr