La descripció del treball és la següent:
Funcions principals
* Gestió administrativa dels processos de preinscripció i matriculació d'alumnes.
* Gestió administrativa dels documents acadèmics: llibres d'escolaritat, historials acadèmics, expedients acadèmics, títols, beques i ajuts, certificats, diligències, etc.
* Gestió administrativa i la tramitació dels assumptes del centre.
Les funcions comporten les tasques següents:
Tasques específiques
* Arxivament i classificació de la documentació del centre.
* Despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, franqueig, etc.).
* Transcripció de documents i elaboració i transcripció de llistes.
* Gestió informàtica de dades (domini de l'aplicació informàtica corresponent).
* Atenció telefònica i personal sobre els assumptes de la secretaria administrativa del centre.
* Recepció i comunicació d'avisos, encàrrecs interns i incidències del personal (baixes, permisos, etc.).
* Comandes de material, comprovació d'albarans, etc., d'acord amb l'encàrrec rebut pel director o directora o el secretari o secretària del centre.
* Manteniment de l'inventari.