A Grup Carles, empresa de serveis professionals de la Catalunya central, estem ampliant el nostre equip!
Som un equip de persones que oferim un servei transversal i especialitzat que dona resposta a totes les necessitats dels nostres clients en matèria fiscal i comptable.
El nostre equip treballa per tal de trobar la millor solució adaptada a les necessitats dels clients, amb eficàcia, rigor i flexibilitat. El compromís, la professionalitat i la nostra passió per la feina ens manté a lavantguarda de les noves tecnologies, els serveis i les necessitats dels nostres clients.
Si ets una persona apassionada per les finances, tens experiència en consultoria fiscal i/o comptable i tagradaria responsabilitzar-te de l´assessorament fiscal i comptable d´una cartera de clients pròpia, volem conèixer-te!
Què faràs en el teu dia a dia?
·Formar part d´un equip especialitzat en l´assessorament comptable, financer i de fiscalitat.
·Assessorament comptable i fiscal d´una cartera de clients assignada, tant de petites i mitjanes empreses com autònoms, associacions i fundacions.
·Assessorament integral als clients.
·Revisió de la comptabilitat general.
·Elaboració i presentació dels comptes anuals i impostos de societats.
·Presentació dels llibres comptables i dipòsit dels comptes anuals, així com presentació i tràmits requerits per l´Agència Tributària.
·Preparació d´expedients.
·Altres tasques administratives.
Què t´oferim?
·Formar part dun grup empresarial consolidat i amb una llarga trajectòria.
·Ser part d´un equip especialitzat en l´assessorament i consultoria en comptabilitat, finances i fiscalitat.
·Desenvolupar-te en una empresa compromesa en la diversitat i la sostenibilitat. Ens esforcem per crear un entorn de treball inclusiu i fomentem l´aplicació de pràctiques sostenibles, eixos essencials pel creixement i l´èxit a llarg termini.
·Col·laborar amb diversitat d´empreses, amb característiques i sectors molt diversos.
·Posició molt polivalent i dinàmica, desenvolupant funcions molt diverses i en contacte constant amb companys/es de l´equip.
·Estabilitat laboral i altes possibilitats de desenvolupament i creixement professional i personal.
·Flexibilitat horària i possibilitat de teletreballar.
·Salari a convenir amb cada candidatura segons experiència professional. Oferta de treball a la comarca Osona
Persona altament orientada al client. Habituada al contacte directe i freqüent amb el client.
Experiència professional en administració, desenvolupant funcions relacionades amb la comptabilitat i fiscalitat. Molt valorable experiència en gestories/assessories i/o departaments d´administració.
Formació universitària en administració i finances, empresarials, econòmiques o similars.
Habituat/da a treballar amb ERP (Navision, SAP...).
Proximitat geogràfica al lloc de treball (Osona).