Des de Marlex estem col·laborant amb una empresa especialitzada en la venda, reparació, manteniment i assessorament d'embarcacions ubicada a l'Alt Empordà, que actualment vol incorporar a un/a Administratiu/va de producció.
Quina seria la teva missió a l'empresa?
De manera autònoma, la persona seleccionada s'encarregarà de:
1. Tindràs contacte amb els proveïdors i gestionaràs les possibles incidències.
2. Gestionaràs i supervisaràs els costos de proveïdors.
3. Comptabilitzaràs les factures i prepararàs les transferències, cartes de crèdit o els confirmings.
4. Faràs la conciliació bancària i comptabilitzaràs els pagaments, cobraments, préstecs i d'altres.
5. Emetràs les factures de subproductes als clients.
6. Participaràs de la preparació de documents i KPI per a les auditories.
Què s'ofereix?
1. Contracte indefinit i projecte de creixement professional.
2. Treballar en un bon ambient laboral i integració a un equip compromès.
3. Lloc de treball estable formant part d'una empresa en constant evolució.
4. Oportunitat de desenvolupar un rol proactiu i en constant aprenentatge.
5. Horari flexible de dilluns a divendres.
Requisits:
1. Tens habilitats comunicatives i capacitat d'organització.
2. Disposes de formació de Grau d'ADE o similar o CFGS d'Administració i/o finances.
3. Tens un nivell mig o alt d'anglès.
4. Tens disponibilitat per treballar a La Garrotxa.
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo:
https://www.kitempleo.es/empleo/136737946/dcy-166-administratiu-comptable-gerona/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr