T´agradaria formar part d´un equip dinàmic i en creixement? Tens experiència en tasques administratives i comptables? Estàs buscant una feina estable que et permeti seguir desenvolupant la teva carrera professional en el sector financer? Si la resposta és sí, volem conèixer-te!
A la nostra empresa estem buscant un/a professional per a donar suport al departament financer, amb tasques relacionades amb la comptabilitat, la fiscalitat, el control pressupostari i la gestió empresarial.
Quines seran les teves responsabilitats?
- Gestionar els processos administratius relacionats amb làrea financera, comptable i fiscal.
- Preparar i presentar documents davant diferents organismes i administracions públiques.
- Classificar, registrar i arxivar comunicacions i documents seguint els procediments establerts.
- Tramitació de documents interns i gestió de comunicacions.
- Suport en la gestió de Tresoreria i control de fluxos de caixa.
- Col·laborar en altres tasques específiques de làrea segons les necessitats del departament.
Què toferim?
- Jornada completa amb horari flexible.
- Estabilitat laboral en una empresa en ple creixement.
- Retribució competitiva segons experiència i competències.
- Un ambient de treball dinàmic, col·laboratiu i amb oportunitats de desenvolupament professional.
A qui busquem?
Busquem una persona organitzada, amb gran capacitat dadaptació, resolutiva i amb actitud positiva. Si tens habilitats per treballar en equip i tens ganes de seguir creixent en el teu àmbit professional, aquesta és la teva oportunitat. Oferta de treball a la comarca Osona
Incorporació ímmediata
Permís de conduir i vehicle propi
Experiència prèvia en lloc de treball similar