Missió del lloc de treball:
Captar i vendre els productes de Vera a nous clients o clients actuals així com resoldre possibles dubtes a clients o persones interessades.
Responsabilitats principals:
Realitzar trucades telefòniques a usuaris interessats i vendre els serveis que ofereix Vera
Enviar documentació contractual, si procedeix.
Realitzar contractació per telèfon.
Resoldre dubtes que sorgeixin als nous usuaris.
Resoldre consultes que entren pel correu electrònic o per altres canals.
Fer campanyes de promocions, quan nhi hagin.
Actuar com a interlocutor de lusuari per canalitzar les seves sol·licitud i necessitats que puguin aparèixer durant la relació contractual.
Consolidar objectius marcats per lequip dAtenció a lUsuari, en quant a latenció telefònica i la resolució dincidències.
Assegurar un mètode homogeni i representar una imatge dempresa (ha de recordar que es la imatge de la nostra empresa quan parla amb els usuaris).
Conèixer i complir els procediment i instruccions de qualitat establerts.
Aportar suggerències i participar en la millora continua de les activitats desenvolupades.
Utilitzar, conservar i mantenir correctament els mitjans i equips de protecció facilitats per lempresa, dacord amb les instruccions rebudes. Oferta de treball a la comarca Osona
Coneixements Requerits:
Coneixements i experiència en vendes (experiència prèvia en vendes, preferiblement en l´àmbit de les telecomunicacions)
Coneixement i habilitats comunicatives(escrita i verbal)
Coneixements i habilitats de negociació, identificant i trobant solucions que satisfan les necessitats del clients i dempresa
Coneixement tecnològic i tècnic per poder comprendre els productes i serveis que s´estan venent i necessitats del client.
Coneixements i habilitats analítiques per analitzar dades de vendes, tendències del mercat.
Formació i valorables
Formació associada a comercial o vendes
Formació tècnica / tecnològica
Coneixement de cicle de vida del producte de la fibra.
Incorporació inmediata