Gestionar les necessitats dels assistents/usuaris.
Fitxa trimestral de valoració interna d’AFD (necessitats, inquietuds, propostes/suggeriments, activitats cursades, resolució dubtes, millores).
Escolta activa a les propostes dels clients.
Plantilles d’assistència.
Fitxa de compliment d’objectius a final de temporada.
Tracte personalitzat (conèixer els noms dels assistents).
Sessions activitats terrestres.
Fer programació oberta i anual (material, objectius i estructures de les sessions).
Planificació de les sessions i material a fer servir.
Gestió de la Fitxa inventari semestral i fitxa de material.
Motivar i corregir als usuaris que assisteixen a les sessions.
Mostrar una actitud positiva en totes les sessions, interès en els assistents i valorar-los, per tal de mantenir una bona fidelització.
Realitzar classes variades i dinamitzadores per fidelitzar al client.
Fer formacions entre companys/es, internes i/o externes.
Fer ús de la biblioteca de l’empresa.
Contacte usuaris/assistents.
Control i ús del software (trainingym / virtuagym).
Protocol d’assistències.
Mostrar interès i de les seves necessitats als usuaris.
Adaptar l’estil de comunicació tenint en compte l’usuari (edat, sexe, idioma).
Assegurar el compliment de les normes per part dels usuaris.
Gestionar els possibles conflictes i suggeriments dels usuaris.
Comunicació (mail, APP) amb els usuaris en diferents moments, planificats en el FUNNEL (fidelització).
Informar als usuaris dels serveis disponibles.
Beneficis de les classes.
Comunicar i informar dels canvis als clients.
Fer publicitat dels esdeveniments mitjançant: cartellera, difusió ràdio i/oTV, tríptics, díptics, fulletons, circulars internes.
Realitzar masterclass gratuïtes per implantar noves activitats.
Gravació de vídeos i realització de fotos per la comunicació i la promoció del servei.
Complir protocol de manteniment de les sales i material.
Responsabilitzar-se del material de cada sessió, del seu mal estat, notificar incidències, falta de material i l’ordre de la sala tant a l’inici com al final.
Fer ús de la fitxa de desperfectes.
Cobertura total de l’horari d’obertura.
JORNADA: 25H/SETMANALS
- Experiència 1 anys.
- Experiència en un centre esportiu havent executat activitats dirigides.
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR.
- Títol FP de grau superior - activitats físiques i esportives.
- Disponibilitat de vehicle.
- Contracte laboral indefinit.
- Jornada parcial (25 hores - jornada setmanal).
#J-18808-Ljbffr