Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a BARBERA DEL VALLES un/a Tècnic/a en RRHH. L’empresa es dedica als serveis tècnics i lloguer de material audiovisual.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Responsabilitats:
1. Organització i planificació del personal.
2. Elaboració i revisió de contractes i nòmines, i altes i baixes a la seguretat social.
3. Coordinació de la formació i la prevenció de riscos laborals.
4. Seguiment del control horari, baixes i incidències.
5. Supervisió del compliment legal en matèries laboral, de salut i seguretat, igualtat, etc.
6. Promoure accions que millorin la satisfacció i unes millors relacions laborals.
7. Possible gestió d'algun contracte de serveis tècnics (només personal) directament amb el client.
Requisits:
1. Estudis: Grau de relacions laborals i recursos humans o estudis equivalents.
2. Català i castellà nivell alt.
3. Experiència prèvia en el sector.
4. Carnet de conduir i vehicle propi.
5. Es valorarà la participació en associacions o entitats socials, així com el seu coneixement de l'economia cooperativa i del tercer sector.
6. Es valorarà disposar d'altra formació i experiència professional en el sector audiovisual (so, il·luminació, vídeo, organització d'esdeveniments...).
7. Es valorarà el coneixement de contractes i licitacions amb el sector públic.
8. Es valorarà el coneixement en la redacció i presentació de subvencions i projectes europeus.
Horari: Dilluns a divendres de 9 a 14h i de 14:30 a 17:30
#J-18808-Ljbffr