Busquem un/a professsional per incorpoar-se al nostre equip, concretament al departament de Servei d´Atenció al Client.
La seva missió serà oferir un servei de qualitat i resolutiu a les demandes dels nostres clients.
Som una empresa líder en el sector, treballem per tot el territori nacional i actualment ens trobem en ple projecte d´expansió.
Seleccionem ADMINISTRATIU/VA amb experiència en atenció al client per poder coordinar els enviaments i recollides de materials i maquinària a nivell Nacional, oferir solucions als clients, acompanyar-los en tot el procés de compra, gestionar reclamacions d´impagats i mètodes de pagament, entrada d´albarans i ordres de treball en el sistema, gestió administrativa en general.
Requisits:
- Experiència prèvia làrea administració.
- Acostumat/da en l´atenció al client de forma telefònica, habilitats comunicatives excel·lents. Cal domini de català i castellà.
- Resolució de dubtes, incidències, etc. al client a través dels diferents canals de comunicació (telefònic i correu electrònic)
Busquem un/a professional organitzat/da, dinàmic/a, amb bon nivell ofimàtic, molt acostumat/ada a desenvolupar funcions administratives i amb excel·lents dots comunicatius. Important que pugui treballar de forma autònoma. Oferta de treball a la comarca Gironès