Multinacional dedicada a la venda de sal, precisa incorporar un/a Back Office al departament d'operacions de les seves oficines ubicades al Vallès Oriental per donar suport al Supply Chain Account Manager.
Les seves funcions principals seran les següents:
* Gestió de comandes.
* Gestió d'albarans.
* Gestió d'inventari.
* Alta de referències de producte.
* Alta de clients/proveïdors.
* Seguiment als clients (des de emissió d'ofertes fins reclamació d'impagaments).
* Elaboració de documentació (LC, BLs, COO, etc.).
* Verificació de documents amb el proveïdor, el client i el banc.
* Sol·licitud d'anàlisis dels productes i els seus requeriments.
* Sol·licitud de cobertura d'assegurances dels vaixells ICCA i P&I.
* Tramitació de BESC i CERTIFICAT ANOR als respectius portals web.
Es requereix:
* Coneixements relatius al comerç internacional.
* Persona implicada, metòdica i responsable.
* Habilitats comunicatives, organitzatives i socials per treballar en equip i individualment de manera òptima.
* Coneixement A3ERP.
S'ofereix:
* Horari flexible, amb mitja jornada de matins de dilluns a divendres.
* Estabilitat laboral i professional.
* Contracte indefinit.
* Formar part d'una empresa en creixement.
* Bon ambient laboral.
#J-18808-Ljbffr