A AMIDA OBRES, ens apassiona construir més que edificis: construïm confiança i projectes que marquen la diferència. Per això, cerquem una Administrativa de Obra per donar suport a la gestió de projectes i assegurar el bon funcionament de l'àrea administrativa de les nostres obres.
Tareas
Quines seran les teves funcions?
* Gestió documental de les obres: contractes, certificacions, factures i albarans.
* Control i seguiment de costos i pressupostos.
* Coordinació amb proveïdors i subcontractes per garantir el compliment dels terminis i la correcta gestió administrativa.
* Suport en la gestió de PRL: control d’EPIs, documentació de seguretat i normativa vigent.
* Seguiment de certificacions i facturació de les obres assignades.
* Atenció i suport a l’equip tècnic en les necessitats administratives diàries.
Requisitos
Què busquem?
* Experiència mínima de 2 anys en gestió administrativa dins del sector de la construcció o àmbits similars.
* Coneixements de gestió documental d’obres, certificacions, pressupostos i facturació.
* Domini d’eines informàtiques: Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) i programes de gestió d’obra com Presto o TCQ.
* Capacitat per gestionar proveïdors, subcontractes i documentació de PRL.
* Idiomes: català i castellà avançats; es valorarà coneixement d’anglès.
* Persona organitzada, metòdica i amb capacitat de treball en equip.
Beneficios
Què oferim?
* Contracte indefinit.
* Jornada completa.
* Salari a convenir segons experiència i aptituds.
* Possibilitats de creixement dins d’un equip dinàmic i compromès.
* Entorn de treball estable i amb projectes apassionants.
Si ets una persona resolutiva, amb experiència en el sector i ganes d’un nou repte, et volem conèixer!
Apunta’t ara i forma part d’AMIDA OBRES!
#J-18808-Ljbffr