Descripción:
Uneix-te al nostre equip d’educació i ajuda’ns a assolir un repte important:
Divulgar i transmetre coneixements i experiència a les persones visitants del parc Natural del Delta de Llobregat, per tal de fer de la seva visita la millor experiència, a més de conscienciar i tenir cura de l’entorn.
Què faràs en el teu dia a dia?
1. Garantir la bona acollida i una informació activa als visitants de l’espai natural, fent èmfasi en la importància dels valors naturals i culturals de l’espai i les restriccions associades a l’espai per a una bona conservació.
2. Informar sobre les bones pràctiques recomanades per la persona responsable de l’espai natural per tal de garantir una visita responsable amb el mínim impacte possible. I als usuaris que no estiguin fent un ús correcte de l’espai, informar-los sobre com caldria actuar i, en el cas que el comportament persisteixi i quan el protocol ho determini, informar a la persona coordinadora del servei.
3. Comunicar a la persona coordinadora dels serveis, en el mínim temps possible, les incidències que puguin sorgir en el desenvolupament del servei, perquè aquest pugui avaluar la necessitat d’intervenció per part dels cossos de seguretat, informar al responsable de l’espai natural, i procedir a contactar-hi si és el cas.
4. Quan el protocol ho estableixi, contactar amb cossos d’emergències a través del 112 i notificar la situació al responsable de l’espai natural i a la persona coordinadora dels serveis.
5. Actualitzar diàriament la informació, tenint en compte tant les alertes oficials de Protecció Civil (NEUCAT, INFOCAT, etc.), com els avisos del Pla Alfa i la informació periòdica sobre incidències i esdeveniments.
6. Lliurar als visitants, segons necessitats, el material informatiu de què es disposi.
7. Realitzar tasques de cobrament del preu públic de material informatiu o el cobrament del cost d’un servei vinculat a la gestió de l’ús públic.
8. Recollir les dades dels visitants, bé directament a través de l’aplicatiu que estableixi el responsable de l’espai natural o, si no hi ha cobertura, a través del sistema que determini el responsable de l’espai.
9. Incorporar les dades a l’aplicatiu establert. L’espai natural facilitarà les claus d’accés i els manuals per accedir a aquest aplicatiu en el moment de l’adjudicació del contracte.
10. Realitzar enquestes adreçades als visitants del parc natural. Les preguntes de l’enquesta i les dates de realització s’acordaran prèviament amb el responsable de cada espai natural.
11. Recollir els suggeriments i les reclamacions dels usuaris per tal d’adreçar-los a la persona coordinadora del servei.
12. Comunicar les incidències que es detectin en els equipaments informatius i de regulació de l’ús públic que hi hagi a l’espai a la persona coordinadora del servei.
Característiques de la vacant
* T’integraràs a l’equip des del març de 2025 fins el 31/12/2025.
* El teu contracte serà fix-discontinu.
* Treballaràs a jornada parcial.
* El teu horari serà de dimarts a diumenge de 10.00 a 14.00h.
* El lloc de treball que desenvoluparàs serà presencial al Parc Natural del Delta de Llobregat.
Què busquem en tu?
La teva formació ideal és: Grau o cicle formatiu de grau superior relacionat amb medi ambient i espais naturals, com per exemple: Ciències Ambientals, Biologia, Geografia, Química, Educació Ambiental o similars.
* Domini del Català, Castellà i valorable altres idiomes com l’anglès o el francès.
* Experiència els darrers tres anys en activitats d’informació i/o educació ambiental.
* Imprescindible disposar de carnet de conduir (B1) i vehicle propi.
* Residir a municipis propers al parc Natural del Delta de Llobregat o rodalies.
Les teves competències i habilitats
* Interès i orientació cap a la sostenibilitat i el medi ambient.
* Identificació i compromís amb els objectius de la campanya i el seu assoliment.
* Iniciativa i capacitat per promoure i activar la participació ciutadana.
* Actitud proactiva i dinàmica.
* Intel·ligència emocional i comunicació assertiva.
* Treball en equip i cooperació.
* Flexibilitat i adaptabilitat al canvi.
* Capacitat d’atendre perfils de públic diferents.
#J-18808-Ljbffr