Des de a la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a administratiu/va per portar la gestió econòmica dels projectes de l'área de Petita Infància per fer una substitució d'una baixa IT.
Principals tasques:
* Portar la facturació d'Escoles Bressol i serveis de Petita Infància
* Gestionar, fer el seguiment i la reclamació de deutors
* Seguiment i control pressupostari i desviacions
* Anàlisi econòmic fent el seguiment dels pressupostos i les desviacions
* Arxiu documental
* Codificar ingressos i despeses de les escoles bressol
* Gestionar els rebuts
* Gestionar els documents administratius per concursos i serveis
* Estudis econòmics de la viabilitat econòmica dels projectes (Licitacions)
* Donar suport administratiu en altres projectes o tasques de l'área
Qué oferim?
* Contracte d'Interinitat lligat a una baixa mèdica de llarga durada
* Jornada completa - 37,5 h/setmanals
* Horari: entrada flexible entre les 8h-10h i sortida flexible entre les 17h-19h amb una hora per dinar. Divendres jornada intensiva de 8-14:30h. Possibilitat de fer una segona tarda lliure
* Possibilitat de treball remot
* Lloc de treball: Barcelona - Les Corts
* Incorporació: Immediata
* Formació en l'àmbit administratiu
* Experiència prèvia desenvolupant tasques de gestió econòmica
* Domini del Paquet Office, sobre tot Excel
* Català escrit i parlat correctament
#J-18808-Ljbffr