AAddyou, estem ajudant una empresa catalana amb més de40 anys de trajectòriaa trobar el seu pròxim talent en administració. Empresadel sector industrial, que combina la innovació, la tecnologia avançada i un equip humà increïble.Ubicació:22@, BarcelonaHorari:Mitja jornada (DLL-DV de 9h a 13h)Contracte indefinitQuè faràs en el teu dia a dia?La teva missió serà garantir el correcte funcionament de les operacions diàries, facilitant la gestió eficient dels recursos, l'organització de documents i la comunicació interna i externa.Atendre trucades i rebre visites, sent el primer punt de contacte de l'empresa.Gestionar tasques de comptabilitat bàsica(facturació, control de pagaments, etc.).Organitzar i arxivar documentacióperquè tot estigui sempre en ordre.Coordinar comandes de clients, assegurant que tot flueixi sense problemes.Preparar documentació per a exportacions, transports i duanes .Supervisar i controlar el programa de fitxatgesde l’equip.Tasques comptablescom assentaments comptables i conciliacions bancàries.Què busquem en tu?1-2 anys d'experiènciaen un lloc similar.Nivell d'anglès B1-B2(perquè de vegades cal revisar documents o correus en un altre idioma).Català i castellà bilingües .Bon domini d’ eines ofimàtiques .Coneixements comptables.Residència aBarcelona o rodalies .Què oferim?Salari:10.500€ - 12.500€(per 20h setmanals) .Horari fix de matins (les tardes són teves!).Contracte indefiniti estabilitat.Un equip amb bon rotllo i un ambient de treball on es valoren les persones.Si busques una feina estable, dinàmica i on el teu paper marqui la diferència, volem conèixer-te!#J-18808-Ljbffr