Descripció del Lloc de Treball
S'ocupa d'assegurar el compliment dels programes i pressuposts aprovats per la Direcció del Departament.
Responsabilitats
* Comunicació directa amb els equips de producció i expedicions per gestionar els estocs i satisfer les necessitats dels clients.
* Alineació de prioritats entre les demandes dels clients, la logística interna i la producció.
* Preparar i proporcionar informació sobre l'estat de les trameses als clients.
Gestió dels Expedients de Venda
* Processament de comandes de venda segons la documentació aportada pel client i prèvia acceptació.
* Elaboració d'albarans, etiquetes i la seva transmissió al magatzem.
* Elaboració de documentació addicional, com ara proformes i certificats d'origen.
* Coordinació de les actes de recepció de clients i l'emissió de factures i abonaments, en col·laboració amb el departament de comptabilitat.
Altres Responsabilitats
* Mantenir i actualitzar l'històric de clients i la base de dades amb tota la informació disponible.
* Conéixer el sistema de codificació dels productes comprats i fabricats.
* Garantir una imatge professional i coherent amb els valors corporatius a cada interacció amb el client.