Descripció del Servei:
L’àrea de Persones és un àmbit consolidat al Consorci, amb participació estratègica en els òrgans de Direcció i una política corporativa que es basa i pivota en els valors, la missió i la visió del Parc Taulí, i que atorga als seus propis professionals la competència de remoure els obstacles perquè la resta de professionals de l’organització assoleixin els objectius i drets que els hi són garantits, actuant com a facilitadors.
El departament assumeix, a més de la interlocució social, la creació, implantació, seguiment i millora de totes aquelles polítiques coorporatives que apliquen a les àrees de Cultura Organitzativa i Talent, Vinculació i Relació laboral, Pressupost de personal, i Suport a la gestió de persones, com poden ser: La gestió dels processos de selecció i incorporació de talent; gestió de les competències professionals; descripció i filiació de llocs de treball; política retributiva i sistemes de compensació, cultura organitzativa i benestar (polítiques d’igualtat i gestió de conflictes); contractació, cobertures, nòmines i gestió de les condicions laborals; prevenció de riscos; control pressupostari de les despeses de personal i, addicionalment, també incorpora la responsabilitat del control intern i de la visió amb perspectiva global i projectiva dels Recursos Humans, amb una clara vocació d’avançar-se a les necessitats del futur.
Funcions generals:
* Participar en el disseny, implantació i avaluació de Formació i Desenvolupament i formació de l’Àrea de Persones per donar resposta a les necessitats formatives de la Institució i de les persones treballadores.
* Participar en el disseny i implementació de plans de carrera per alinear la qualificació del personal amb les necessitats de talent actuals i futures de la Institució.
* Aplicar processos i procediments relacionats amb la seva àrea d'actuació per garantir l'eficàcia i eficiència de l’activitat.
* Organitzar i realitzar seguiment de l'activitat per garantir el compliment dels objectius marcats.
* Coordinar el desenvolupament de les diferents accions formatives dins del Pla de Formació, per garantir l'adequació de la plantilla a les necessitats actuals i futures de l'entitat.
* Gestió de la formació elearning a través de la plataforma Moodle.
* Creació de contingut d’aprenentatge multimèdia.
* Contribuir en el compliment dels procediments vinculats als processos de desenvolupament per garantir-ne la qualitat.
* Participar en el disseny i gestió d’eines d'avaluació dels programes de formació i desenvolupament per permetre’n la millora contínua i satisfer les exigències d'estàndards de qualitat establerts.
Requisits:
* Titulació oficial universitària (diplomatura, llicenciatura o grau) en Psicologia, Pedagogia o altres estudis universitaris relacionats competencialment amb el lloc de treball i les funcions a desenvolupar.
* Nivell de català C1.
Es valorarà:
* Formació postgraduada i/o específica relacionada amb les funcions del lloc de treball.
* Formació postgraudada en elearning.
* Experiència d’un mínim de 2 anys en les funcions esmentades (especialment en el sector hospitalari/ sector públic).
* Competències transversals generals:
* Compromís amb l‘organització: capacitat i voluntat d'orientar els propis interessos i comportaments cap a les necessitats, prioritats i objectius de l‘entitat. Suposa actuar de forma que s'aconsegueixin els objectius de l'Organització.
* Vocació de servei: implica un desig d'ajudar o servir a les persones, de satisfer les seves necessitats. Significa centrar-se en descobrir o satisfer les necessitats de les noves incorporacions.
* Empatia i assertivitat: habilitat per escoltar, entendre correctament els pensaments, sentiments o preocupacions dels altres.
* Adaptabilitat: capacitat d'adaptar-se i treballar eficaçment en diferents i variades situacions i amb persones o grups diversos. Es tracta d’un entorn dinàmic i en moment de transformació.
* Orientació a l‘assoliment: és la preocupació per realitzar bé el treball i amb qualitat.
S’ofereix:
La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució, per cobrir una baixa, amb dedicació a jornada completa. I amb possibilitat de vinculació estable* a l’equip de treball de l’Àrea de Persones del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.
Procés de selecció:
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar en la pàgina web de l’entitat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
* Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
* Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
* Prova psicotècnica.
Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
Documentació requisit:
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
Documentació complementària:
3.- Acreditacions formatives.
4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
La no presentació de la documentació requisit pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: 6 d’abril de 2025
La no presentació de la documentació requisit pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.