El nostre client és una important organització que acompanya a administracions públiques i empreses privades en els seus projectes de sostenibilitat, economia circular, etc., i com comunicar-los i executarlos.
Ajuden a fer processos i serveis més eficients i de baix impacte ambiental, assessoren en l'acompliment de la normativa de gestió de residus i circularitat, ajuden en la obtenció de certificacions i distintius ambientals.
Està en procés de creixement i per això volem reforçar l'estructura amb un/a professional que, en dependència directa de Gerència, assumeixi la doble missió de definir i executar el pla estratègic empresarial i de nous projectes a curt, mitjà i llarg termini, així com crear i executar les accions necessàries per al creixement del volum de negoci.
Funcions a desenvolupar:
* Co-definició del pla estratègic empresarial i de nous projectes a curt, mitjà i llarg termini.
* Identificació de noves oportunitats de negoci i nous sectors.
* Establiment de relacions sòlides amb stakeholders.
* Participació en esdeveniments estratègics.
* Definició de les accions comercials.
* Preparació de materials comercials.
* KPI / reporting d’actuacions.
Oferim:
* Paper molt protagonista en la organització.
* Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en empresa totalment consolidada, en ple procés de creixement i amb moltes possibilitats.
* Funcions i accions que tindran un fort impacte en la societat, la sostenibilitat, la petjada de carboni, l'economia circular.
* Format híbrid: 3 dies a la oficina + 2 a casa.
* Horari flexible (entrada entre 8:00 i 9:00, sortida entre 16:00 i 17:00h).
* Salari en funció d'experiència aportada.
* Molt bon ambient de treball, total recolzament tècnic per part de l'empresa.
#J-18808-Ljbffr