L’Agència Catalana de Turisme (ACT) és l’organisme del Govern de la Generalitat de Catalunya que s’encarrega de dur a terme les polítiques de promoció turística. L’ACT neix amb l’objectiu de promoure Catalunya com a destinació turística de referència, basada en la seva qualitat i rendibilitat social i econòmica.
L'estratègia promocional es basa en la difusió dels atractius del territori català arreu del món. Actualment la cogestió i la coparticipació del sector privat pren força i, des de l'ACT, es dóna suport a la comercialització de productes i es fomenta l’autogeneració de recursos de finançament propi.
Descripció de l'oferta
T'agradaria realitzar pràctiques donant suport a la unitat de Model Turístic i Recerca?
L’àmbit de recerca dins la unitat de Model Turístic i Recerca té la missió de disposar d'un sistema d'intel·ligència de mercat reforçat, capaç de proporcionar informació pràctica per a propi consum de l’ACT i per al sector, orientada a la presa de decisions.
S’encarrega de cercar, generar i explotar dades específiques de producte i mercats i posar-la a disposició, d'una manera visual, didàctica i periòdica; sensibilitzar en la cultura de la dada a tots els agents i unitats de l'organització.
Donaries suport a la transferència de dades a nivell intern i al sector turístic, d'una manera visual, didàctica, digital i innovadora.
Responsabilitats
* Col·laboració en la compilació, planificació i execució dels estudis/enquestes que es realitzen de manera recurrent i aquelles que es realitzen adhoc per a donar servei als departaments interns que així ho requereixin.
* Elaboració d’informes, resums executius, infografies, videografies, podcasts, presentacions.
* Coordinar la comunicació d’aquest material amb els diversos departaments de l’ACT en funció de les necessitats que marqui comunicació corporativa i les unitats de màrqueting d’experiències i mercats internacionals.
* Fer el seguiment del ROI de les accions desenvolupades, tan les presencials com en línia.
* Col·laborar en totes les tasques administratives i logístiques pròpies de Model Turístic i Recerca.
Busquem una persona positiva, proactiva i empàtica que comparteixi els nostres valors d’innovació, compromís i visió global per realitzar les pràctiques CITIUS a la unitat de Model Turístic i Recerca.
Amb habilitats comunicatives i organitzatives, capacitat analítica, orientació a client/a, que es preocupi per l’eficiència i que sàpiga treballar en equip.
Requisits
* Titulació universitària en Comunicació, Màrqueting, Sociologia o similars.
* Es valorarà tenir experiència en la comunicació de dades i en l’elaboració d’informes redactats o visuals/gràfics.
* Es valorarà tenir estudis superiors en comunicació corporativa i/o anàlisi de dades.
* Idiomes: català, castellà i anglès (nivell Advanced). Es valoraran coneixements de francès.
Condicions del programa CITIUS
El Programa CITIUS combina la realització de les pràctiques i la formació acadèmica, amb el màster en Gestió Empresarial a la Universitat Autònoma de Barcelona (finançat el 70%). Requisits del programa:
* Haver obtingut el títol universitari durant els últims 6 anys.
* Ser ciutadà/na espanyol/a o estranger/a amb permís de residència.
* No haver sigut estudiant del programa CITIUS de la UAB anteriorment.
* No realitzar qualsevol altra activitat acadèmica o laboral que dificulti el seguiment del programa.
Les característiques de les pràctiques són:
* Horari: dilluns a divendres de 8h a 15h (modalitat teletreball i presencial, amb flexibilitat horària).
* Lloc: Carrer Aragó, 244, 08007 Barcelona.
T’animes a acompanyar-nos en aquest gran repte?
Tipus de Contracte: Formatiu en Pràctiques
#J-18808-Ljbffr