A Fundació Nou Camí, som una entitat de suport que atenem a persones en risc d'exclusió social amb diagnòstic en salut mental o discapacitat i gent gran. Som una entitat sense afany de lucre.
Cerquem 1 administratiu/va comptable per a l’área d’administració de béns de pacients (ABP).
Oferim:
* Contracte per cobertura de baixa mèdica.
* Jornada de 25 hores setmanals, amb una distribució horària de 08:00 del matí a 13:00 hores del migdia.
* Lloc de feina: Hospitals de Salut Mental; Sagrat Cor (Martorell) i Benito Menni (Sant Boi de Llobregat).
* Salari de 11.773.80 euros bruts l’any.
* 25 dies laborables de vacances a l’any i 2 dies d’assumptes personals.
Perfil/Requisits:
* Titulació de grau mitjà o superior en l’àmbit de l’administració - comptabilitat.
* Vehicle propi.
* Incorporació immediata.
* Necessari tenir coneixements de comptabilitat, tresoreria i Excel avançat.
* Important tenir experiència en llocs de feina relacionats amb el tracte directe o l’atenció de persones amb discapacitat (física, intel·lectual i derivada de la salut mental).
* Disponibilitat de mobilitat autònoma entre els centres hospitalaris de Martorell i Sant Boi.
* Valorable; haver treballat anteriorment amb el programa Sage 50.
* Valorable, tenir experiència en el tercer sector.
* Es valorarà també, tenir competències transversals, adaptabilitat, flexibilitat i polivalència.
* Organització del temps i de la feina pròpia. Autonomia.
* Gestió de l’estrès i la frustració.
* Treball en equip, iniciativa i proactivitat.
* Negociació, comunicació i relació interpersonal.
* Responsabilitat, professional i disposició vers l'aprenentatge.
* Persona oberta, flexible, empàtica i amb capacitat de relació interpersonal.
Funcions:
* Gestionar comptablement els béns de les persones administrades.
* Firma de contractes amb les persones administrades.
* Gestió de caixa: recepció de diners, preparació d’assignacions, devolucions de saldo romanent, comptabilitzar i quadrar.
* Repartiment d’assignacions econòmiques a les unitats dels hospitals.
* Gestió d’altes i baixes del servei.
* Manteniment i actualització de documents de control, seguiment i registre.
* Conciliació de comptes bancaris i actualització de saldos de les persones administrades.
* Atenció personal, telemàtica i telefònica als familiars de les persones administrades, professionals vinculats, etc.
* Gestió de les despeses de les persones administrades amb els diferents proveïdors.
* Mantenir actualitzat el programa de facturació.
* Gestió documental i d’arxiu.
#J-18808-Ljbffr