Cerquem persona responsable del departament de comptabilitat, administració i finances per a empresa transport i logística en la nostra delegació central a Barcelona (altres delegacions: Madrid i properament la zona del Vallès Barcelonès). Jornada completa de dilluns a divendres, horari: 9 a 18h, equip de 2-3 persones per coordinar, participació a mig-termini en comité de direcció. Tram salarial entre 24k-30k segons el perfil.
Imprescindible:
1. Gestió d'Equips (+1 any)
2. Formació àrea administrativa/comptable
3. Domini Microsoft Excel
4. Nívell mín B2 anglès (no requereix certificació però hi haurà prova)
Responsabilitats:
1. Coordinació del cicle de cobrament/pagament
2. Conciliació bancària
3. Control i auditoria de costos
4. Tancaments mensuals comptables
5. Coordinació/supervisió i millora de les funcions d'equip
Requisits:
1. Experiència 1 any en gestió d'equips
2. Treball al sector Administratiu/comptable/financer
3. TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
4. Anglès (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat)
5. Competències / coneixements: Lideratge, persona resolutiva, capacitat d'organització, adaptació al canvi, flexibilitat, persona assertiva i bona comunicadora, disciplinada.
Condicions laborals:
1. Contracte laboral temporal (12 mesos)
2. Jornada completa
3. Salari mensual brut des de 2000 fins a 2500
4. Altres beneficis: Contracte temporal inicial de 6 mesos però el lloc de treball és estable. A posteriori es fa altres fórmules de contracte fins a l'indefinit. Possibilitat a mig-termini de jornades de teletreball i flexibilitat horària amb programació prèvia.
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo:
https://www.kitempleo.es/empleo/134576756/tdd-094-responsable-administracio-comptabilitat-lhospitalet-llobregat/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr