Es requereix recepcionista per incorporar-se a les oficines del Barcelonès amb coneixements informàtics en paquet office i altres programes de gestió.
Competències i valors: Persona amb sentit de la responsabilitat i compromís, simpatia personal i bon tracte, habilitats comunicatives i assertivitat interpersonal, persona resolutiva i polivalent, organitzada, orientada al client i acostumada a treballar en equip.
Responsabilitats:
1. Recepció de trucades i correus electrònics.
2. Atenció al client.
3. Gestió del material i d'organització de les sales.
4. Donar suport administratiu a l'àrea operativa.
5. Gestió de la documentació i arxiu.
6. Gestió d'agendes.
Requisits:
1. Experiència de 1 any en atenció al públic i tasques administratives.
2. Títol FP de Grau Mig en Administració.
3. Idiomes: Català (parlat superior, escrit superior) i Espanyol (parlat superior, escrit superior).
Condicions laborals:
1. Contracte laboral indefinit.
2. Jornada completa.
3. Altres beneficis: Salari B/A 16000 - 18000.
4. Horari: De dilluns a divendres de 13:00 h a 21:00 h.
#J-18808-Ljbffr