Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una reconeguda empresa dedicada a la fabricació i comercialització de maquinària industrial, un projecte consolidat que cerca una figura de suport pel departament comercial amb la incorporació d’un/a Administratiu/va per la facturació de clients i proveïdors.
Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència del/la responsable financer/a, la persona seleccionada s’encarregarà de:
* Entrar les factures de compra i revisar la comptabilització de les factures.
* Gestionar i supervisar els costos de proveïdors.
* Fer un control de la previsió de cobraments per assegurar els pagaments.
* Realitzar els pagaments, preparant les transferències, cartes de crèdit o els confirmings.
* Donar d'alta nous proveïdors i clients al sistema.
* Aprendre el funcionament dels tràmits relacionats amb el comerç internacional, per poder preparar la documentació corresponent.
Requisits:
- Disposar de formació de Grau d’ADE o similar o CFGS d’Administració i/o finances.
- Tenir un nivell mig o alt d’anglès.
- Ser una persona a la que li agrada treballar en equip i prestar atenció als detalls.
- Tenir habilitats comunicatives i capacitat d’organització.
- Tenir disponibilitat per treballar a La Garrotxa.
Condicions:
- Contracte indefinit i projecte de creixement professional.
- Treballar en un bon ambient laboral i integració a un equip compromès.
- Lloc de treball estable formant part d’una empresa en constant evolució.
- Oportunitat de desenvolupar un rol proactiu i en constant aprenentatge.
- Horari partit de dilluns a divendres.
#J-18808-Ljbffr