Anthesis Lavola som l''equip activador del canvi! El nostre objectiu? Ho tenim clar! Treballem per aconseguir un mon mes resilient, sostenible i just. Per aconseguir ho i activar el canvi, desenvolupem i posem en accio diversos serveis i productes pensats per a crear un impacte positiu en les persones i el seu entorn. Si com a nosaltres tambe t''apassiona el medi ambient i creus que es la pea clau per aconseguir una societat i un planeta mes sostenibles, continua llegint perque Anthesis Lavola som el teu equip!
Uneix te a l''equip d''Administracio i ajuda''ns a assolir un repte important: assegurar el compliment legal de les activitats de l''empresa.
Com aportaras valor a l''equip? Un cop t''incorporis al nostre equip d''Administracio, els teus reptes i responsabilitats seran les seguents:
1. Revisar contractes mercantils entre l''empresa i les empreses client (privats com publics entre un 40 i un 50% de facturacio es al sector public ).
2. Revisar NDA amb les empreses client i coordinar se amb l''equip d''administracio de l''empresa per donar compliment als acords establerts.
3. Revisar les clausules de compliment de la LOPD i coordinar se amb l''equip d''administracio per donar compliment als requeriments establerts.
4. Donar resposta puntualment a les consultes internes a traves del sistema de ticketing.
5. Treballar amb la Direccio d''Administracio i el Responsable del Sistema de Gestio (alineats amb l''estrategia del grup) per la implantacio d''un sistema de Compliance que garanteixi el compliment normatiu de l''organitzacio a traves dels procediments establerts.
6. Coordinacio amb els advocats externs per la preparacio i presentacio de recursos de contractacio o similars si es necessari.
7. Coordinacio amb el Grup quan sigui necessari.
Les caracteristiques de la vacant:
El teu contracte sera indefinit. Treballaras a jornada completa (40h/s) amb un horari flexible: podras comenar de dilluns a dijous entre les 7:30h i les 9h del mati i plegar entre les 16:30h i les 18h (segons el temps de descans que empris per dinar entre 30 i 60 minuts ) i els divendres la teva jornada sera intensiva, de 8h a 15h. El nostre model de treball es hibrid i flexible, gaudiras tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres installacions de Barcelona o Manlleu (els dies de presencialitat son dimarts i dijous).
El perfil professional que necessitem: Per a desenvolupar amb exit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l''equip els seguents coneixements, experiencia i competencies.
Formacio i coneixements clau:
1. Formacio universitaria en Dret.
2. Es valorara Master, Postgrau o formacio especifica en Compliance i/o coneixements de sistemes de Compliance.
3. Idiomes: Catala C1, Castella C1 i Angles (C1).
4. Valorem l''experiencia de 2 anys en contractacio nacional i interna