1. Atendre al públic o el personal de la corporació municipal presencialment, telefònicament o telemàticament, realitzant les gestions que d'aquesta atenció es requereixi i informant sobre aquelles qüestions per les que estigui facultat i/o derivant cap a l'àmbit o persona que correspongui;
2. Executar funcions administratives dins del seu àmbit d'actuació.
3. Prestar assistència a la regidoria en l'organització de cursos i activitats, fent el seguiment i cobrament dels rebuts, les altes i baixes d'inscripcions, control d'hores del personal, etc.
4. Responsabilitzar-se de la gestió i tramitació d'expedients administratius. Confrontar la veracitat de la documentació presentada.
5. Elaborar documents de caràcter administratiu amb autonomia.
6. Responsabilitzar-se de dissenyar, mantenir i fer el seguiment de les bases de dades i dels sistemes d'arxiu.
7. Proporcionar suport administratiu al personal superior jeràrquic i a altres de l'equip tècnic en l'elaboració i aportació d'informació, recopilació d'antecedents documentals i col·laborant en el seu tractament.
8. Utilitzar aplicacions informàtiques.
9. Realitzar tasques bàsiques de comptabilitat de l'ens local.
10. I, en general, totes aquelles funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de gestió.
Requisits de llengua: català (parlat C1 - d.funcional, escrit C1 - d.funcional)
#J-18808-Ljbffr