Amb Àbac Assessors, el nostre despatx professional a Terrassa, membre de CIDP i iusTime (Red internacional de asesorías), busquem:
La persona seleccionada sota la supervisió del Soci-Director del despatx:
* Gestionarà tot el cicle comptable més la fiscalitat d'una cartera de clients societats i autònoms.
* Implementarà el Verifactu i la Factura Electrònica a la seva cartera.
Per al càrrec es requereix:
* Experiència mínima demostrable durant 3 anys en departament fiscal-comptable de despatx professional, treballant a l'àrea fiscal i comptable, en assumptes com:
* Gestió de tot el cicle comptable amb programes de gestió comptable.
* Tresoreria i conciliació bancaria amb eines tecnològiques d'última generació.
Es busca una persona amb estudis de grau mig o superior d'administració i finances. Estudiants universitaris de grau en economia, ADE, comptabilitat i finances també poden aplicar.
Característiques personals buscades:
* Vehicle propi per desplaçaments a clients quan sigui necessari.
S'aniran valorant altres idiomes i, en concret, l'anglès.
Un dia a dia amb dinamisme i responsabilitats és caracteritzat per:
* Gestionar la comptabilitat d'una cartera de clients (societats i autònoms) sota la supervisió del Soci-Director del despatx.
* Confecció i presentació d'impostos trimestrals dels clients assignats.
* Automatitzar, dins l'entorn del portal del client, tota comunicació amb el client.
* Preparació de les empreses clients per a les noves obligacions del Verifactu i Factura Electrònica.
* Dissenyar un nou servei d'anàlisi econòmico-financer i analítica de dades amb eines com PowerBi i la IA.
* Implementació per a les empreses clients d'assumptes com el Verifactu i la e-factura.
* Formar part d'un despatx professional capdavanter membre de CIDP i iusTime.
* Flexibilitat horària i, després de 6 mesos, teletreball per motius de conciliació laboral.
* Jornada intensiva divendres i període vacacional.
* Menjador office a les instal·lacions.
* Formació a càrrec de l'empresa (cursos CEF o similar).
* Incorporació immediata.
* Presencia a diferents fires/congressos professionals del sector.
* Experiència en gestió tecnològica: conciliacions bancàries, gestió importacions d'altres programes, comptabilitat amb OCR i habituat a treballar amb portal del client.
* Experiència en la utilització de programes com Autodespro, NET Asesor, BiLoop, Kairos, etc.
* Experiència i/o coneixements en PowerBi i/o IA.
* Experiència i coneixements del ERP SAGE despachos o SAGE Murano.
* Experiència i coneixements del ERP HOLDED.
* Experiencia campanya de Renda i Patrimoni.
El candidat/a triat rebdrà una retribució fixa + variable.
En funció de la seva experiència professional i apportació, el rang salarial anirà entre els 32.000 i 42.000€/any.
No hi haurà cap descart de candidatura per motius econòmics.
Ofrene paquet de retribució flexible (assegurança mèdica, Ticket guarderia, etc).