Des de Pacto Blanes busquem incorporar a un Administratiu/iva organitzat/a i proactiu/iva per a unir-se al nostre equip. El candidat/a ideal haurà de tenir una actitud positiva, gran capacitat d´organització i comunicació, i estar disposat/a a contribuir a l´eficiència operativa de l´empresa.
Funcions a realitzar:
- Fer tasques administratives generals, com la gestió de correus electrònics, trucades telefòniques i correspondència.
- Gestionar, controlar i coordinar de manera òptima, la logística interna de l´empresa sota la supervisió del Coordinador d´operacions/delegat.
- Llistar i assignar la recollida diària d´elements sanitaris mòbils: assignar les recollides a la ruta més òptima establerta i coordinació amb client.
- Confeccionar els pressupostos demandats pels clients i seguiment d´aquests.
- Gestió i resolució d´incidències dels serveis.
- Coordinar i programar reunions, cites i esdeveniments.
- Suport a coordinació comercial.
- Coordinació amb logística.
- Mantenir i organitzar arxius i documents de l´empresa.
- Col·laborar amb altres departaments per a assegurar la coherència en la informació i l´eficiència en els processos.
- Realitzar labors de suport en la preparació d´informes i presentacions.
- Manejar les operacions bàsiques de l´oficina, com la gestió de subministraments i el manteniment de l´espai de treball.
- Participar en projectes especials segons sigui necessari.
- Complir i col·laborar amb la Política de Qualitat, Medi ambient i Seguretat i Salut de l´empresa.
Requisits:
- Formació en Grau superior en Administració o afins.
- Experiència necessària:
- Experiència prèvia en administració (desitjable en logística i administració comercial).
- Alt domini de Microsoft Office.
Si ets una persona organitzada, dinàmica i amb ganes d´aportar a un equip en creixement, et convidem a postular-te! Oferta de treball a la comarca Selva
Experiència prèvia en l´àmbit administratiu (desitjable a logística i administració comercial)
Bon domini de Microsoft Office
Experiència en creació de pressupostos