Empresa experta en la gestió de residus per a tot tipus d'empreses i sectors. La nostra activitat inclou tot els processos necessaris per aquesta tasca: emmagatzematge, recollida, transport, separació, valorització, reciclatge... La recuperació integral de residus, per contribuir activament en la protecció del medi ambient.
Comunicació directa amb el Director Comercial, les principals funcions assumir a la companyia seran:
1. Realitzar la prospecció comercial per a la recerca de nous clients a la província de Girona.
2. Identificar, visitar, fidelitzar i negociar les ofertes amb clients.
3. Fer l'estudi, elaboració i presentació d'ofertes i pressupostos.
4. Assessorar sobre els serveis i detectar possibles necessitats.
5. Planificar amb producció serveis especials a clients.
6. Gestionar la documentació tècnica relacionada amb el seguiment del procés (documents d'acceptació, sol-licituds d'inscripció en el registre de petits productors de residus perillosos, etc.).
7. Assegurar un correcte servei al client i gestionar les possibles incidències que es puguin derivar.
Requisits mínims:
1. Experiència de 2 anys. Haver realitzat tasques similars.
2. PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDARIA SENSE TÍTOL.
3. COMERÇ I MARQUETING.
4. Competència en català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional).
5. Competència en espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional).
6. Competència en francès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat).
7. Coneixements en MS Office (Excel, Word, Power Point, etc.).
8. Experiència i coneixements en el sector de gestió de residus.
9. Persona empàtica, resolutiva, comunicativa, amb capacitat d'organització i de treball en equip.
10. Permís de conduir B.
11. Disponibilitat de vehicle.
Condicions laborals:
1. Contracte laboral indefinit.
2. Jornada completa.
3. Salari mensual brut: 1750 €.
4. Altres beneficis: Cotxe empresa, telèfon empresa, dietes. Sou brut mensual, més variables.
#J-18808-Ljbffr