Descripción
Pimec Selecciona Per a Assessoria Comptable, Fiscal, Mercantil i Laboral, Amb Més De 30 Anys De Trajectòria Professional, Ubicada Al Centre De Barcelona, Un/a ADMINISTRATIU/VA NÒMINES en horari de matins.
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
* Elaboració de nòmines d'empreses clients.
* Assessorament i confecció de contractes laborals.
* Altes i baixes a la seguretat social.
* Gestió de Seguros Socials.
* Comunicació amb la Tresoreria General de la Seguretat Social.
* Resoldre consultes laborals.
* Gestió d'arxiu, entre d'altres tasques pròpies administratives laborals i assessorament laboral a empreses clients.
¿Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición?
* Experiència mínima d'un any en assessoria laboral.
* Valorable amb formació universitària en relacions laborals, graduat/da social o, en cas que no es disposi de la formació, sòlida experiència professional en la confecció de nòmines.
* Domini del català i castellà.
* Habituat/da a l'ús de Microsoft Office 365: Outlook, Word i Excel.
* Valorable conèixer el programa EKON. Es formarà a la persona en el programa.
* Competències: treball en equip, mètode i ordre, atenció al detall, orientació al client, habilitats comunicatives.
¿Qué beneficios te aportarem?
* Incorporació a sòlida assessoria, amb més de 30 anys de trajectòria professional.
* Estabilitat laboral, amb contractació indefinida.
* Possibilitats de creixement professional a l'empresa.
* Excel·lent ambient de treball.
* Horari flexible d'entrada de 9 a 10h i de sortida de 14 a 15h. Presencial.
* 23 dies laborables de vacances (3 setmanes a l'agost i una altra setmana de lliure elecció).
* Salari: 14.000€ bruts anuals per 25 hores setmanals.
#J-18808-Ljbffr