Funcions principals:
- Gestió i control comandes de compres: seguiment dentregues, qualitat i gestió de reclamacions
- Compliment polítiques de compres: fer seguiment dels acords i contractes amb proveïdors
- Evaluació i negociació amb proveïdors Oferta de treball a la comarca Osona
- Experiència al departament d´aprovisonaments
- Habilitat per treballar amb excel, word i outlook, i programes de gestió
- Capacitat de negociació
- Voluntat d´adquirir una feina estable
Donem una gran importància a trobar un candicat proactiu i amb bona actitud.
Experiència en el departament d´aprovisionament, realitzant la sol·licitud d´ofertes i comandes, seguiment de les dates de lliuraments i reclamacions, revisió del material que ens subministra el proveïdor comprovant-ne l´albarà i entrada de l´albarà al sistema.
Habilitat per prioritzar compres urgents i planificació adquisicions a llarg termini.
Valorem persona familiaritzada amb els materials, eines i equips utilitzats en instal·lacions i manteniment (climatització, electricitat, llauneria, material de pneumàtica, hidràulica, ...)
Experiència en control d´ estocs. Capacitat de gestió per mantenir l´inventari actualitzat, assegurant que hi hagi suficient estoc sense incórrer en excés de materials.
Coneixement en logística interna: organitzant el magatzem per maximitzar l´eficiència en la localització i distribució de materials.
Persona col·laborativa i amb capacitat d´organització amb l´equip tècnic i personal operatiu, per assegurar que els materials estiguin disponibles quan es necessitin.
Capacitat d´adaptabilitat per respondre a incidències, com podria ser el retard en lliuraments, canvis en la demanda de materials o urgències operatives.
Valorable coneixements administratius en comptabilització de factures de proveïdors i imputació de costos.
Valorarem:
- Coneixements A3