Experiència en l'ocupació: 6 mesos
Coneixements d'informàtica: Ha de complir tots els requisits següents: MICROSOFT WORD; MICROSOFT EXCEL
Idiomes: ESPANYOL; CATALÀ
Nivell propi CA: Nivell professional: TÈCNICS I SENSE CATEGORIA LABORAL DETERMINADA
Tipus de contracte: LABORAL INDEFINIT
Horari: Matins
Imprescindibles: No indicat
Responsabilitats:
Gestió de la cartera de proveïdors (comptabilització i pagaments)
Control de tresoreria, conciliacions i transferències bancàries
Control d'efectiu i arqueig de caixa
Diverses tasques administratives
Formació: Formació en comptabilitat, domini de paquet office (Word, Excel)
Es valorarà: Coneixements en SAGE50 CLOUD
Competències / Coneixements:
Espanyol (parlat superior, escrit superior)
Català (parlat mitjà, escrit mitjà)
Es valorarà coneixements de SAGE50 CLOUD
Contracte: Contracte laboral indefinit
Jornada: Parcial (20 hores - jornada setmanal)
Altres beneficis: Salari: 633,33 Euros bruts/mes per 15 pagues
Horari de matins
#J-18808-Ljbffr