Empresa líder en el seu sector i en ple creixement ubicada a la comarca del Bages, està cercant personal per ampliar el seu equip a l'área comercial.
Responsabilitats:
* Gestió integral de les comandes d'exportació:
* Entrada de comandes al sistema.
* Coordinació amb planificació de producció.
* Planificació d'ordres i confirmació amb el client.
* Coordinació amb magatzem.
* Gestió del transport.
* Gestió del cobrament.
* Resolució de qualsevol possible incidència de lliurament o cobrament (gestió de la morositat).
* Preparació de la documentació relacionada (despatx de duanes).
* Fitxer de documentació export.
1. Accions comercials per complir i incrementar el pressupost de vendes (presentació de productes, visites comercials, etc.)
2. Previsions, rentabilitats i anàlisi de vendes de les comptes assignades.
3. Back office (albarans, etiquetes, contractació del transport, coordinació amb els transportistes i càrregues, documents relacionats, facturació).
4. Gestió, control i seguiment de materials personalitzats (estoigs, paper cel·lulosa).
5. Coordinació amb el departament de compres per a l’execució de les ordres pertinents.
6. Participació en la planificació de la producció.
7. Gestió de l'arxiu.
8. Reportar a CRM.
9. Recepció, gestió i resolució d’incidències amb el client.
10. Donar suport a l'Rble. Comercial i Màrqueting en les funcions necessàries per a la consecució dels objectius comercials.
11. Participar en la consecució dels objectius de qualitat i els indicadors d'eficàcia de processos afectes a l'área.
12. Aportar suggeriments per millorar el nivell d'eficàcia dels processos de l’organització.
13. Participació en fires i visites comercials.
Requisits:
* Experiència mínima de 2 anys en posició similar (tasques de Back office/key account).
* Valorable experiència en entorns de producció.
* LLICENCIATURA O ENGINYERIA.
* Títol propi universitari - administració i direcció d'empreses-ciències empresarials.
* Anglès (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
* Competències/coneixements: Coneixement en l’área comercial i en la gestió integral de comandes d’exportació, coneixement incoterms i gestió aduanera.
* TIC: Coneixements informàtics a nivell d’usuari: Word, Excel, correu electrònic, internet, etc.
* Idiomes: Imprescindible coneixements d’anglès parlat i escrit avançat (B2-C1). Valorable altres idiomes.
* Disponibilitat de vehicle.
* Permisos de conduir: B.
Condicions:
* Contracte laboral indefinit.
* Jornada completa.
* Salari B/A 25000 - 30000.
* Contractació indefinida.
* Formació contínua.
* Oportunitat de carrera i desenvolupament professional a través pla de carrera.
* Jornada de dilluns a dijous (2 dies a la setmana jornada intensiva i 3 dies de 9:00h - 18:00h).
* Jornada flexible.
* Beneficis socials.
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo: Aquí
#J-18808-Ljbffr