En dependència de la directora financera, desenvoluparà tasques de diversa naturalesa.
Responsabilitats:
1. Seguiment de cartera clients i proveïdors nacional i internacional:
2. Comptabilització de cobraments
3. Seguiment del venciment de factures, revisió de confirmings i reclamacions
4. Comptabilització de factures de proveïdors nacionals
5. Conciliació bancària
6. Elaboració de remeses de cobrament
7. Comptabilització de targetes de crèdit
8. Tancament i quadre de clients
Requisits:
1. Experiència mínima de dos anys en el desenvolupament de tasques similars a les descrites.
2. TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR en Administració i finances.
3. Competències / coneixements: Microsoft Dynamics i Excel.
Condicions laborals:
1. Contracte laboral indefinit
2. Jornada completa
3. Altres beneficis: Empresa sòlida i en creixement, vacant estable, modernes instal·lacions, molt bon ambient de treball, interessant calendari laboral amb ponts i setmanes de tancament, horari de sortida de dilluns a dijous a les 17h i divendres a les 14h.
#J-18808-Ljbffr