La persona seleccionada s'incorporarà al Departament de Control de Gestió i Processos, en dependència de la Responsable, assolirà les següents tasques:
Liderar a un equip de Controllers assignat. Aglutinar informació i establir criteris conjunts d'actuació. Dissenyar la priorització de necessitats.
Dissenyar i homogeneïtzar processos per tal de garantir l'òptim funcionament del seu equip. Alinear, comunicar i supervisar la correcta execució d'aquests processos.
Realitzar la visió global del pressupost de l'Hospital, juntament amb el seu Responsable.
Realitzar la visió global del pla de inversió de l'Hospital i anàlisi d'obsolescència.
Seguiment mensual de l'execució i anàlisi del pressupost global, en comptabilitat financera, pressupostària i en termes del Sistema Europeu de Comptes (SEC), amb la finalitat de garantir una bona execució i equilibri pressupostari.
Registrar, coordinar i interpretar la informació financera i analítica procedent de diferents fonts de informació.
Contribuir en la millora continua i automatització dels processos que facilitin el seguiment econòmic i pressupostari.
Liderar els projectes de digitalització de la informació de gestió que se li designin.
Realitzar el seguiment i realització de tasques de projectes en curs (Budget, millores de costos, millores de reporting).
Realitzar informes financers i presentacions per a la pressa de decisions.
Realitzar el càlcul de rendibilitat i estudis ad-hoc.
Validar criteris de imputació d'ingressos i costos.
Exercir la interlocució en auditories.
Aportar formació universitària de Grau en Econòmiques, ADE. Es valorarà disposar de MBA o formació de postgrau en l'àmbit de control econòmic i pressupostari.
Aportar experiència en posicions de lideratge, especialment en departaments de control de gestió. Imprescindible haver gestionat equips i projectes.
Experiència en liderar processos de gestió i implementació de sistemes digitals, de reporting i ERP, especialment en entorn SAP (SAP S / 4 Hana, SAP PaPM, SAP Analytics Cloud).
Domini de l'Office a nivell d'usuari (Word, Excel, PowerPoint, Teams).
Es valorarà domini de l'anglès tant oral com escrit.
Es valorarà experiència en llenguatges de programació, preferentment ABAP-SAP.
Competències necessàries a destacar per al lloc de treball:
Capacitat de treball en equip i habilitat per a les relacions personals i la comunicació verbal i escrita.
Iniciativa i capacitat d'organització en un àmbit de treball amb molta pressió.
Rigor en el maneig de les dades i capacitat de síntesis. Orientació a resultats.
#J-18808-Ljbffr