-Facturació de serveis a clients privats.-Facturació de serveis a clientes públics ( copagament client-Generalitat)-Gestió i control de morositat amb clients.-Comptabilitat amb A3: Generar assentaments comptables, quadrar comptes, registre i cmptabilitat de banc i caixa, obertura i tancament de l´any.-Coodinació amb la gestoria fiscal per a la tramitació d´impostos i directrius estratègiques.-Coodinació directa amb l´administració i direcció del cnetre per a la gestió de pagaments.- Totes les compres i inversions han de portar l´autorització de l´ administrador o la direcció.- Coordinació directa amb l´adminitsració i la direcció del cnetre per a la gestió de pagaments.Totes les compres i inversions han de portar l´autorització de l´administrdor o la direcció.- Preparació de transferències.-Modes de pagaments pre-definits i aprovat per Administració en cada cas.-Coordinació amb la gestoria laboral i el personal de RRHH per al control i pagament de nòmines i seguretat social.-Gestió i pagament d´embargaments de treballadors/es.-Gestió i control de proveïdors : classificació i seguïment segons el protocol de compres del centre.- Control i seguiment de costos segons protocol del centre.- Control i seguiment de subvencions.Atenció a clients i proveïdors per telèfon, correu electrònic, videconferencia, i presencialment.Gestió de notificacions.Altres tasques administratves pròpies del departament.