Resolució d'incidències i peticions informàtiques de manera presencial a les oficines dels nostres clients.
Atenció de trucades des de la nostra oficina i suport remot quan sigui necessari.
Instal·lació i configuració d'equips i dispositius seguint procediments definits.
Administració de sistemes en entorns Windows, macOS i Linux.
Assessorament tecnològic a clients i gestió d'inventari.
Si estàs preparat per unir-te a un equip apassionat per la tecnologia i el servei al client, inscriu-te avui mateix a l'oferta i uneix-te a Xtree!
Requisits mínims:
Permís de conducció: És imprescindible tenir el permís de conducció apte per a cotxes o scooters de 125cc.
Experiència: Mínim 3 anys d'experiència en suport tècnic Helpdesk o atenció presencial a clients empresarials.
Formació: Formació acadèmica mínima de Cicle Formatiu de Grau superior.
Habilitats: Bona presència, habilitats comunicatives excepcionals, capacitat d'anàlisi i investigació, pensament lògic i capacitat de treball en equip.
Caràcter: Proactiu, metòdic, ordenat i capaç de treballar sota pressió.
Aprenentatge: Desig constant d'aprenentatge i desenvolupament.
Idiomes: Nivell nadiu de català i espanyol, a més d'un nivell conversacional d'anglès.
Coneixements tècnics: Experiència en configuració de dispositius de xarxa i seguretat, entorns client/servidor Windows, aplicacions d'ofimàtica i resolució d'incidències, així com en l'ús d'aplicacions de ticketing/ITSM.
Experiència addicional: Experiència en configuració de dispositius mòbils (Android/iOS), sistemes de còpies de seguretat i còpies de seguretat al núvol.
Es valorarà positivament:
Experiència demostrable en la gestió de plataformes Cloud com Microsoft 365, Windows 365, Azure AD, Google Workspaces, Intune, JamF, Eset, Sentinel, Acronis Cyber Security.
Experiència demostrable en gestió de firewalls i endpoints centralitzats.
Experiència en alguna de les fases d'un projecte tècnic (presa de requisits, proposta i presentació, planificació, execució i tancament).
* Tipus de relació professional: Contracte
* Tipologia de contracte: Indefinit
* Núm. Hores setmanals: 40
* Horari: 9-18h
* Retribució brut anual: 24000
* Categoria professional: Tècnics superiors i assimilats
* Formació reglada requerida: e. CFG Superior - e. CFG Superior
* Temps d'experiència: +3
* Coneixements informàtics: Gestió de plataformes Cloud com Microsoft 365, Windows 365, Azure AD, Google Workspaces, Intune, JamF, Eset, Sentinel, Acronis Cyber Security, AWS, Azure.
Amplia experiencia en la gestió de sistemes operatius Windows, Windows Server i MDM
* Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Planificació i organització, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Pensament Analític, Preocupació per l'ordre i la qualitat
* Idiomes: Català - Intermig, Anglès - Intermig, Castellà - Avançat