Descripció del Treball
El candidat seleccionat s'encarregarà de la resolució de problemes tècnics i el suport a clients en relacionat amb equips, xarxes i programari.
Responsabilitats principals:
* Suport tècnic remot i in situ als usuaris de les empreses.
* Resolució d'incidències relatives a equips, xarxes, programari i perifèrics.
* Administració de sistemes operatius Windows a servidors i equips descriptoris.
* Gestió i manteniment de les xarxes de dades i infraestructura de telecomunicacions de l'empresa.
* Organització d'armaris Rack, reparació d'equips informàtics i administració de servidors, aplicacions, bases de dades, correu, fitxers i directoris actius.
Oportunitats de desenvolupament
Es valorarà positivament experiència prèvia en llocs semblants i formació o certificats en Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC), especialment en sistemes operatius, xarxes i serveidors. Cal disponibilitat per treballar en equip, capacitat de resolució de problemes, bona comunicació i organització.