Tens experiència en la gestió de projectes de sector social i educatiu?
La Fundació Pere Tarrés requereix un Tècnic/a responsable de projectes i Administració per realitzar el disseny i gestió de projectes de lleure educatiu per cercar i tramitar subvencions i portar el control pressupostari i administratiu d’aquests.
Tasques i funcions:
1. Disseny, redacció i presentació de projectes de lleure educatiu
2. Manteniment i cerca de fonts de finançament
3. Cerca i captació de subvencions, premis i convenis
4. Tramitació (presentació, gestió i justificació) de subvencions i convenis
5. Gestió de l'arxiu
6. Gestió administrativa (facturació, pagaments, seguiment de deutors, etc.)
Que oferim?
1. Jornada complerta 37.5 hores setmanals
2. Centre de treball: Barcelona
3. Contractació Indefinida.
4. Oportunitat de treballar en una entitat sense ànim de lucre amb més de seixanta anys de presència al sector del Lleure Educatiu i l'Acció Social
5. Flexibilitat horària dins d'un marc normatiu amb possibilitat de dues tardes a la setmana lliures.
6. Titulació universitària en ciències polítiques, sociologia o relacionats
7. Experiència mínima 2 anys
8. Es valorarà coneixements en el món social i del lleure.
9. Català i castellà oral i escrit
10. Certificat negatiu de delictes sexuals
#J-18808-Ljbffr