L’Atlètic Terrassa Hockey Club, precisa incorporar un/a recepcionista per reforçar l’equip d’atenció al soci i gestió d’instal·lacions. Busquem una persona dinàmica, empàtica i amb clara orientació al client, que sigui la cara amable i professional del Club.
Responsabilitats
* Atenció al soci i visitants
* Captació de nous socis
* Fidelització i gestió de la relació amb socis
* Resolució d’incidències
* Tasques administratives relacionades amb la recepció
* Gestió i control de les instal·lacions
Requisits
* Experiència mínima en atenció al client
* Persona proactiva, empàtica i amb bones habilitats socials i comercials
* Interès pel sector esportiu
* Coneixements bàsics d’ofimàtica (Word, Excel, etc.) i competències TIC
* Es valoraran altres idiomes, formació acadèmica i aptituds complementàries
Data d’incorporació: Immediata
Contracte: Temporal de 6 mesos amb opció a indefinit
Beneficis: Beneficis d’empresa vinculats a serveis del Club
#J-18808-Ljbffr