Tens formació en Enginyeria mecànica o d´estructura? i estàs en cerca d´un repte professional? Segueix llegint, aquesta oferta et podria interessar!Des d´Adecco Selecció, precisem incorporar a un/a Enginyer/a Mecànic/a per una important empresa del sector de la construcció situada a Cassà de la Selva.Quines seran le steves funcions?-Gestionar les tasques relacionades amb el producte (controlar les prestacions declarades del producte i controlar les certificacions del producte actuals i futures)
-Donar suport a altres departaments amb la documentació tècnica necessaria, a l´equip comercial (fitxes tècniques, guíes de montatge) i de producció (planols de producte...)
-Assegurar que tots els productes fabricats per l´empresa apareixen en el PCR informat dels certificats referents a cada producte.
-Col·laborar amb agents externs i amb agents interns en altres departaments (qualitat, màrqueting, químic...)Es requereix:-Grau Universitari en Enginyeria Mecànica.
-Idiomes: Català, Castellà i Anglès.
-Competències bàsiques en Solidworks/Autocad.S´ofereix:
-Contracte directament per empresa i indefinit amb 6 mesos de prova.
-Horari: Dilluns a Divendres (9h - 18h)
Salari: A valorar 25.000k B.A.En el cas que t´interessi, inscriu-te, estarem encantats de conèixer-te!!
Se requiere:
.
Se ofrece:
.